Kuura 14 viikkoisena

Kuura 14 viikkoisena
Talvihallan Blizzard (e.Valkohampaan Talvihalla,i.Faro von der Simmeringer Haide)

maanantai 23. toukokuuta 2011

Ja esineet nousee!

Jos joku juttu nyt sujuu, niin esineruutu:-)
Q on aika veikeä,aina välillä se heittää mulle luun,noin kuvaannollisesti, että jaksan sen kanssa harrastaa.
Illalla pikapikaa vielä sinne samaan esineruutuun , missä kaksi viimeistä kertaa olen ollut, ja jossa myös kisoissa usein on ruutu.
Ajaessani paikalle olin jo ihan blääh, sillä paikalla oli viisi autoa.Eli ei toivoa mistään pikaisesta treenaamisesta.Yllätys oli iloinen, joukko rotikoita ihmisineen lampsi just ulos metsästä, ja olivat poistumassa.Kysyin vaan sopiiko mun nyt mennä ottamaan esineitä, vai onko heillä kesken,ja olivat kuulemma valmiit.Sitä en tiedä, mitä olivat olleet treenaamassa, esineitäkö vai hakua, vai mitä lie..
Alue arvatenkin oli suht hyvin tallottu ja melskattu, eli melko hutaisten talloin yhdessä Edenin kanssa ruudun, ja piilotin sinne neljä esinettä, mutten edes merkannut ruutua mitenkään.
Ja Q toi pikapikaa mulle kolme esinettä, kaikilla pikkurevitys, ja kolmannesta sai pallonsa.Q oli tosi tosi pätevä, ei voi muuta sanoa! Ja kun siinä vielä heittelin sille palloa, se yhtäkkiä bongasi sen neljännenkin esineen(jonka olin ajatellut käydä hakemassa myöhemmin) ja toi senkin rinta rottingilla:-)
Nyt vois pitää pienen tauon esineistä, ettei kärsi inflaatiota.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti