Kuura 14 viikkoisena

Kuura 14 viikkoisena
Talvihallan Blizzard (e.Valkohampaan Talvihalla,i.Faro von der Simmeringer Haide)

torstai 1. heinäkuuta 2010

Hyvää ja surkeaa..

Joopa.Heti kun vakavasti harkitsen tuon viemistä Bh-kokeeseen, se heittäytyy niin hirveän huonoksi, ettei taatusti mennä mihinkään.Nyyh!
Okay, olimme mökillä juhannuksen, ja siellä Q kolme päivää juoksi ympäri kallioita joku ämpäri tai vastaava suussaan, lukuisten uimasessioiden välissä.Eli saattoihan se tietysti olla maanantaina väsynyt..
Joka tapauksessa maanantaina oli vakitreenit, ja päätin ottaa sillä jotain pientä,tyyliin paikkamakuu, ja henkilöryhmä.Q ei kuitenkaan ollut lapasessa taas ollenkaan! Se oli törkeän huono, niin kuin minä itsekin.Ainoa valopilkku oli , että seuraamisessa ja henkilöryhmässä alun pienen velttoilun jälkeen, se nosti selvästi virettään loppua kohden, eli siitä olin tyytyväinen.Mutta esim loppuun kun halusin iloisen luoksetulon, ei Q liikahtanutkaan paikaltaan:-( Sen teki mieli mennä tsekkaamaan Vinkaa, joka oli sidottuna aitaan, ja kun se ei päässyt menemään sinne , ei se myöskään "kyennyt" tulemaan mun luo, vaan istua pönötti korvat luimussa.Vein sen sitten autoon, ja onneksi Elina antoi mulle Gemman lainaksi.Eli otatin Gemmalla iloisen luoksetulon siinä autoni edessä , ja hilluin ja kehuin sitä "super" hienoksi.Juoni taisi onnistua, kyllä Q aika metakkaa piti häkissään ,vissiin otti pattiin ja oli mustasukkainen.Aivan oikein sille, mitäs ei tule kun kutsun!
Vielä kun oikein kotimatkalla itsesäälissä ryvin ja pohdin, miten se oli taas niin hankala ja poissa mun hallinnasta, heräsi kysymys mun päässäni, että voiko se olla niin pienestä kiinni, että mä olin lällyttänyt sitä edellisenä iltana?! Ihan tosi, olin niin iloinen siitä, kun mökkeily sujui niin valovuosia paremmin kuin viimeksi, eli Q ei karkaillut pihalta, ja tuli aina suosiolla sisään aitaukseen kun palasimme uinti- tai kävelyretkeltä.Joten illalla otin sitä oikein kainaloon siinä matolla ja pitkään hellittelin ja rapsuttelin.Aika tylsää, jos sitä ei edelleenkään voi yhtään halia ja helliä, ilman että se nousee sille päähän.Marja oli sitä mieltä, ettei se todennäköisesti johdu siitä, mutta mitä enemmän asiaa ajattelen, niin taidan kallistua uskomaan että isoksi osaksi se ruokki näitä tuttuja ongelmia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti