Kuura 14 viikkoisena

Kuura 14 viikkoisena
Talvihallan Blizzard (e.Valkohampaan Talvihalla,i.Faro von der Simmeringer Haide)

tiistai 5. huhtikuuta 2011

Rimakauhua ja rakkautta

Rimakauhua siis minulla sen hypyn suhteen..ei onneksi Kuuralla kuitenkaan.
Pyysin metrimittaa lainaksi ja tarkistin taas sen korkeuden.Eli nyt mulla oli rima siinä toiseksi ylimmässä kolossa, ja tällä tavoin hyppy oli 98cm korkea.Viimeksi mulla oli siinä ylimmässä , ja siinä korkeutta on jo 103 tai 104 cm.Ja siihen se siis ryski päin, mutta tuo 98 menee ilmavasti yli.
Eikä se edes yhtään empinyt tai yrittänyt kiertää ekallakaan kerralla, mutta paluuhypyssä patukan kanssa kyllä tuli kiertäen.Joten sitten tehtiin niin ,että en heittänyt patukkaa yli, vaan Harri näytti siellä toisella puolella patukkaa (jota se ei siis saanut) ja toiselle puolelle päästyään mä taas heilutin sitä omaa patukkaa.Hyvin meni tällä tavalla menopaluuhyppynä kahteen kertaan.Ja olen siis jälleen ihan toiveikas, että kaipa se tästä.
Treenin alussa oli oikeastaan ainoa takku, eli Q kävi aivan kierroksilla mun ostamasta uudesta patukasta.Seuraaminen oli melko lennokasta, voisi sanoa tanssivaa, ja täyskäännöksiin se ei kerta kaikkiaan kyennyt, kun yritti repiä sitä patukkaa mun liivin taskusta.
Laitoin sen hetkeksi jäähylle, ja sujui jo paremmin.
Q oli aika pätevä koko lopputreenin,se on rakas!
Nämä tehtiin:
-jäävät. Jes! istumisessa ei valunut ja maahanmenokin oli nopeampi kuin vähään aikaan.Seisossa steppaa ihan pikkuisen,mutta ei yritä mun perääni, eli edistystä selvästi!
-nouto.Odotti käskyä harmonisesti, tarttui nopeasti, tuli hyvään asentoon hyvällä vauhdilla, ja otekin oli rauhallinen.Perään vielä iskunouto,hyvin siis molemmat.
-seuraaminen:käännökset vasempaan oli siistit, ja peilistä näin että käytti peräpäätäänkin tehokkaasti, oikealle käännös tiivis.Henkilöryhmä hieno, myös oikeaasn kiertäminen tosi tiivis ja kierrätin jopa toisen kiepin ihan perään ja kun se oli vieläkin hyvä ja tiivis niin siitä palkka.
-ilmoittautuminen, Q istui oikein nätisti koko kättelyn ja ilmolitanian.Ekall kerralla seurautin sen vielä siitä pois hallitusti ja vasta sitten palkka, ja perään uusi ilmoittautuminen jossa heti kättelyn jälkeen palkka.
-paikkamakuu.Otin pariin otteeseen, ekalla kerralla Lotta treenasi vieressä yhtä aikaa, aika taas lyhyt mutta Q oli oikeassa mielentilassa eli oikein levollinen ,mutta silti tarkkaavainen.Toka kerta vielä loppuun niin että olin kauempana selin, hyvä mielentila edelleen.
-niin luoksetulo oli myös jossain välissä, sinnäkään ei mitään ihmeitä.Ei edes törmännyt, annoin sen odottaa edessäni melko pitkään mutta ei yrittänyt ennakoida sivulle siirtymistä, hieno homma ja siitä palkka.
Rakas Q, aina välillä sen kanssa on silkkaa iloa treenata.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti