Kuura 14 viikkoisena

Kuura 14 viikkoisena
Talvihallan Blizzard (e.Valkohampaan Talvihalla,i.Faro von der Simmeringer Haide)

maanantai 8. elokuuta 2011

Kotona jälleen..

Loma Como-järvellä oli ihan huippu, mutta kyllä kotiinkin kiva oli tulla!
Q oli tuttuun tapaan hoidossa Rohmutassussa, ja oli kuulemma ollut oikein siivosti, Minnalla ja Qlla synkkaa hyvin!
Lauantaina treenailin vähän tottista, mutta ihan väärässä järjestyksessä, vaan haitanneeko tuo mittää..
Alkuun eteenmeno.Sattui näkemään kun vein pallon, joten suosiolla annoin sen tehdä eteenmenon ensin, suora ja vauhdikas,kuinkas muuten kun oli niin hyvät "avut".
Sitten noudot.Tasamaanoudossa mun heitto oli taas turhan lyhyt, ja Q teki turhan laajan kaarroksen vasemman kautta paluussa, mä ohjasin itse sen vartaloavulla suoraan.Sivulle siirtymisessä yritti ennakoida.Muuten hyvin.
Hyppynouto,se oli oikein hyvä, palkkasin jo vähän ennen luovutusta.
A-estenouto.Tosi hyvä, tässä palkkasin kun istui kapulan kanssa mun edessä nätisti , otin kapulan ja vielä odotettiin rauhassa.Kun ei yrittänyt ennakoida siirtymistä, oli mun mielestä hyvä hetki palkata.
Loppuun seuraamista.Otin lähes koko kaavion, eli Ln sakarassa toisen oikeaankääntymisen jälkeen isot bileet.Seuraaminen ei ois oikein paremmin voinut mennä,jee! Mutta; sitten taas siinä treenin alussa ei otus meinannut noteerata mun "yhdessä" käskyjäni , eteenmenon pallo oli suorastaan tuskaisan hankala haaste.Mutinat ei kuitenkaan auttaneet, eli pysyi lapasessa vaan ei ollut kunnon kontaktissa:-(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti