Kuura 14 viikkoisena

Kuura 14 viikkoisena
Talvihallan Blizzard (e.Valkohampaan Talvihalla,i.Faro von der Simmeringer Haide)

tiistai 14. joulukuuta 2010

Uusi kokeilu

Kotona edelleen teemana maahanmenot ja niitten nopeuttaminen.
Nyt eilen ja tänään meillä on ollut kokeilussa uusi palkkausversio, tai pikemminkin palkka-asteikko.
Muistin yhtäkkiä Outin (siis sen Supo&Taku&Roti-Outin) neuvon jostain varmaan parin vuoden takaa yhteiseltä tokosessiolta, että:
-jos jonkun liikkeen kanssa on hankaluutena, että sitä pitäisi sheipata, niin yksi tapa on myös se , että melko ok tehtynä=vähän nannaa ja superonnistuneesti= oikein paljon nannaa.
Ja ihan kuin Qn aivot jotenkin kykenisivät prosessoimaan tällä tavalla paremmin.Eli into yrittää kasvaa kun se huomaa, että se voi tienata "bonusta".Se kun ei ole mitenkään varsin palvelualtis, niin palkkaamattomuus voi aikaansaada senkin, että sen asenne on vähän "ok, ei sitte..voin mä keksiä ihan jotain omaakin tekemistä" (hmm kuten taannoin mun astumistani).
Mutta pikkupalkka versus korotettu palkka uppoaa kai sen logiikkaan.
Joten kovin ollaan taas "tippuiltu" maahan.
Ja kuinka mä vasta nyt kekkasin hyödyntää aamun meikkituokion! Q fiksuna koirana on ajat sitten hiffannut, että kun alan aamulla meikkaamaan, tarkoittaa se sitä ,että olen lähdössä töihin(boring!) ja samalla sitä, että olen selkä päin olkkariin jumittuneena sinne vessaan,jolloin se on ihan koko ajan pahan teossa! Se ryöstää ja ryönää Edenin lelut ja barbit, tai kolistelee kenkäkaapilla tms.
Mutta nyt olen viime aikoina asettanut sen paikkamakuuseen selkäni taakse eteiseen, jonne mulle on peilin kautta näppärästi näköyhteys.
Välillä olen palkannut sen jo viiden minuutin jälkeen, mutta tänäänkin se sai pönöttää siellä viimeiseenkin aurinkopuuterin sipaisuun saakka, hyvinkin meni yli kymmenen minuuttia.
Varsin näppärää, mun ei tartte juosta minuutin välein pelastamaan sen suusta kodin irtaimistoa, eikä se ole pomppimassa lelujen kanssa mua vasten ja kaiken lisäksi paikkamakuun treenailuun tulee pitkäkestoisuutta.(kun muutenhan MULLEkin tuottaa vaikeuksia jaksaa odottaa kovin pitkään..)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti