Kuura 14 viikkoisena

Kuura 14 viikkoisena
Talvihallan Blizzard (e.Valkohampaan Talvihalla,i.Faro von der Simmeringer Haide)

torstai 21. lokakuuta 2010

Viikon varrella sattunutta

Maanantain tokotreeneistä lyhyesti; Q oli ihan kohtuu hyvä.Nyt jää hyvin paikoilleen istumaan, kun muistan poistua vasen käsi liimattuna kylkeeni, ja tahtikin mieluusti saa olla rauhallinen.Pysymisistä tietty palkkaa, väliin yksi luoksetulo, ja taas palkkaa pysymisestä.
Noudot hyvät,tokohyppy ok , seuraaminen käskytyksellä hieno.Paitsi, ihan loppusuoralla , jossa tulimme jo n metrin tai kahden päähän hallin reunassa seisovasta treeniryhmän porukasta, ja samalla myös hallin ovi kävi ja sisään tuli uusi koira, niin bling ja Q,n keskittyminen herpaantui.Tästä huomautus , ja tulimme uudelleen sen pätkän, nyt kontakti oli perfect.Paljon muuta en muista, mutta ihan hyvä treeni.
Keskiviikkona Haunisissa Marjan kanssa otettiin tottista. Qurolle alkuun paikkamakuu, ja minä tein Qn kanssa pk-kaavion ja liikkeestä istumisen sekä luoksetulon.Seuraaminen hyvä, paitsi ekat 15 askelta, kun kurkki sinne Quron suuntaan.Liikkestä istuminen oli hyvä, ja luoksetulo hieno suora asento, ja palkkkasinkin sen siitä mun edestä.
Sitten liikkeestä seisomisia kun Marja apuohjaajana.Ekat pari kolme heitin lihapullan heti, ja lopuissa viiveellä.Pientä edistystä,eli aika terävästi kyllä nyt tuntuu pysähtyvän.
Ja pari noutoa.Ekassa tosi hyvä kaikin puolin muuten, mutta sylkäsi just ennen mua, kun olen nyt ottanut niin paljon iskunoutona.Sanallinen huomautus, ja teki lopun oikein.Sitten otin pelkän noudon palautuksen. Eli Marja piti Qsta kiinni, kapula sen eteen n metrin päähän.Tosi hienosti! Ja vielä yksi iskunouto, nyt annoin vapautuskäskun tosi lähellä mua.
Ja paikkamakuu niin että Marja oli liinan päässä tolppana.Ja taas se nosui siellä istumaan:-( uusi yritys, nyt pysyi hyvin ,kävin myös välipalkkaamassa.Paljon kivampi fiilis kuitenkin kuin lauantain jäljiltä!
Ja torstaina peltojälkeä.Kaikki 6 keppiä nosti hienosti, mutta kulmissa pyörimistä ja alkuun se oli mun mielestä vähän ulalla, että mitäs täällä kuuluu tehdä..Oli puoltoista vuotta vissiin aikaa edellisestä peltojäljestä,sinänsä siis ei niin kummallista että koirakin joutuu vähän kaivelemaan muistiaan .Mutta siis ihan hyvin loppujen lopuksi se teki töitä.Ja varsinkin viimeisistä kepeistä se syttyi ihan simona ja leikki niillä mun kanssa sen verran lahjakkaasti ,että mulla on nyt hirmuinen vekki vasemmassa kämmensyrjässä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti