Kuura 14 viikkoisena

Kuura 14 viikkoisena
Talvihallan Blizzard (e.Valkohampaan Talvihalla,i.Faro von der Simmeringer Haide)

sunnuntai 30. tammikuuta 2011

Risteilytreeni Haunisissa

Kentällä kaksi ukkoa siirtyvinä, yhteensä 6 pistoa.
Kummallakin puolella muutama haukku ilmaisua, sitten ukko palkkaa lihapullalla ja kuljettaa Kuuraa mukanaan ja sen jälkeen minä kutsun Kuuran keskilinjalle luokseni ja lähetän seuraavalle puolelle.Risteilyä siis, ilman yliheittoa.
Olin satavarma, että Q yrittää oikoa, eikä tulisi suosiolla mun luokse, ja olinkin ohjeistanut että maalimiehet tulevat pois siinä tapauksessa.Eli ideana että Q huomaisi ettei sillä tavalla ominpäin toimimalla saavuta mitään.
Q kuitenkin yllätti positiivisesti, ja toimi niin kuin pitääkin.
Parilla ekalla se oli vähän epävarma voiko maalimiehen jättää, kun aina tähän asti olen hakenut sen itse pois,mutta varsin pian se kekkas jutun jujun.
Voi siis sanoa että treeni onnisttui tosi hyvin.Ja mullahan tietty oli paremmat namit itsellä, jotta mullakin olisi jotain vetovoimaa:-) Vimppa ukko palkkasi wubbakongilla-
Treenin päätyttyä otin vielä eteenmenon, tällä kertaa Q ei nähnyt mun vievän purutyynyä.
Ihan kivasti sekin, tosin valmisteleva seuraaminen oli hiukan huonompi, johtuen ehkä muhkuraisesta kentästäkin. Lähdössä jouduin peruuttamaan askeleen jälkeen, uusi lähtö ok.Eteenmeno oli suora.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti