Kuura 14 viikkoisena

Kuura 14 viikkoisena
Talvihallan Blizzard (e.Valkohampaan Talvihalla,i.Faro von der Simmeringer Haide)

maanantai 24. toukokuuta 2010

Pyöräily voi olla vaarallista..

Ei kauhean suuri ylläri, että pyöräily tuon otuksen kanssa on lähes itsemurhakandidaatin hommaa...
urheasti kuitenkin päätin nyt vihdoin kokeilla sen kanssa.
Itse pyörälenkki sujui kohtuuhyvin, toki se vaati erittäin tiukkaa käskytystä, mutta onneksi EIt tehosivat ainakin vielä alussa.Eli se yritti keulia mun etupyöräni alle, ja jäädä nuuhkimaan, ja bongata vaikka mitä, mutta vihdoin pääsimme yhteisymmärrykseen miten sen pyöräilyn oikein tulisi sujua, ja noin parinkymmenen minuutin mittainen pätkä mentiin kauniilla ravilla.Loppukevennykset ja päästin sen mös metsään telmimään ja nuuhkimaan.
Vaan kun olimme lähes kotiovella, en selvästi ollut enää itse niin skarppina..ja tuloksena:mulla on oikea käsi komialla asfaltti-ihottumalla! Q näet hokasi nurmelle jonkin nassikan unohtaman jalkapallon, ja niin lensin kauniilla kaarella pyöräni yli, vaikka huom! tässä vaiheessa talutin pyörää..
Saas nähdä uskaltaudunko uudelleen kokeilemaan vielä tällä viikolla..

2 kommenttia:

  1. Waude! Sä oot rohkea :-D Mä olen harkinnut Urmon kanssa fillarointia.. Hautasin ajatukset siihen asti, kun saan hommattua kick biken.. Jotenkin tuntuu "turvallisemmalta" ajatukselta minun laiselle arkajalalle ;-p

    VastaaPoista
  2. Mä kävin vielä uudemmankin kerran sen kanssa...ja voi olla etten mee enää..
    Ensinnäkin huomasin että mun fillari oli edellisen reissun jäljiltä ihan vimpula, ja toisekseen jossain kohtaa hokasin, että mun ei tartte edes polkea yhtään, vaan Kuura kyllä vetää sekä mut että fillarin!
    Täytynee kattella netistä, josko joku myisi sellaista "invapyörää" mikä ehkä pysyisi paremmin pystyssä!

    VastaaPoista