Kuura 14 viikkoisena

Kuura 14 viikkoisena
Talvihallan Blizzard (e.Valkohampaan Talvihalla,i.Faro von der Simmeringer Haide)

lauantai 6. marraskuuta 2010

La 6.11

Haunisissa vähän tottista ensin.
Seuraaminen, hyvää, palkkasin käännöksistä ja juoksusta sekä hitaasta.
Nouto , hyvin myös! Sen jälkeen myös iskunoutoa.
Eteenmeno, hyvä ja suora, vauhti loistava, nyt en hihkaissut mitään kun se pääsi pallolle.Reviteltiin kuitenkin narupalloa kun se toi sen mulle suorinta tietä ja hyppäsi mua vasten haluten leikkiä.
Muutenkin nyt oli hyvä meininki, eli aina kun se hyppäsi rinnuksille , tartuin leluun ja leikin sen kanssa, ja muutoin vaadin sen siihen lähelle mutta maltoin mieleni enkä koskenut leluun.Asia alkaa hautua Qn mielessä melko mukavasti.Lopuksi Q sai kantaa narupallon autolle.
Sieltä esineruutuun.
Tein n 30 metriä leveän kaistaleen, jossa melko lähellä oikeaa reunaa oli pikkusukka n 20 metrin syvyydessä, ja lähellä vasenta takarajaa täydessä syvyydessä oli pikkukenkä.
Nokka oli hyvin auki, sillä kun lähetin sen sieltä oikeasta reunasta se lähti kuin nato-ohjus, ja kieppasi lennosta paikallistaen sukan nopeasti.Toi mulle suorinta tietä,jes! Välipalkkasin nakinpalalla nopeasti.Sitten uusi lähetys, siellä irtosi syvälle mutta toista esinettä joutui etsimään enemmän.Teki kuitenkin aktiivisesti töitä, ja jes! taas toi mulle innokkaasti hypäten rinnuksille.Se ei mua haittaa yhtään, nyt en kyllä viitsi niuhottaa luovutusasennosta, paljon tärkeämpää että haluaa palauttaa sen esineen ilman mutinoita.
Joten ajassa 2.27 tuli molemmat esineet,kiva juttu!
Tänään siis uhmaikä ei vaivannut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti