Kuura 14 viikkoisena

Kuura 14 viikkoisena
Talvihallan Blizzard (e.Valkohampaan Talvihalla,i.Faro von der Simmeringer Haide)

keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Kentällä

Illalla ysiltä lyhkäisesti kauppareissulta palatessa kurvattiin Haunisiin kentälle.
Tph kenttä oli jossain vaiheessa aurattu, mutta nyt sielläkin oli kyllä vähän turhan paljon lunta. Mun on jotenki hankalaa hahmottaa sellaisella puoliksi tallatulla kinttupolulla miten saisin tän ruhoni kulkemaan ilman ylimääräisiä epämääräisiä horjahteluja :-)
Seuruu kuitenkin muuten oikein kivan tuntuisesti.
Kaavion jälkeen Qlle jekku,mihin se kyllä lahjakkaasti lankesi.Eli en ollutkaan ottamassa seuraavaksi liikkeestä istumista, vaan ideana oli tehdä vasurikäännös sen 15 askeleen jälkeen.
Ennen kuin olin kunnolla olkaani kääntänyt oli Q istumassa. Siis sangen nopeasti ..eli nopeisiinkin se pystyy, ainakin kun ei ole tarkoitus :-0
Sitten treenailtiin viitisen kertaa pikku pätkä suoraan +käännös vasempaan ja samantien peruuttamista. Vain yhdessä se ehti istahtaa kun mä olin lähdössä peruuttamaan, mutta muissa käytti kyllä hienosti takapäätään!
Lopuksi vielä ne jäävät : istu oli mun mielestä nopea, ja pysyikin nyt hyvin, palkka lensi Qn pään yli hännän taakse just ennen kuin olin sen luona.
Maahanmenosta palkkasin heti narupallolla.
Ihan kivat iltahumputtelut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti