Kuura 14 viikkoisena

Kuura 14 viikkoisena
Talvihallan Blizzard (e.Valkohampaan Talvihalla,i.Faro von der Simmeringer Haide)

lauantai 5. maaliskuuta 2011

Kupittaalla aamusta

Perjantaina Edenillä oli vähän hankalasti hammaslääkäri kesken koulupäivän, ja päätinkin hyödyntää luppoajan siinä välissä lenkittämällä Qn Kuppiksen puistossa ja ottamalla pikku tottissession.Niin ja piti töitäkin varten meikata autossa parkissa, oli taas ihmisillä pällisteltävää:-)
Tottis meni kyllä tosi mukavasti..Eli siinä aukealla missä usein on tokokursseja sun muita, otin seuraamista eri nopeuksilla, luoksetuloa ja jääviä, ja kaikissa se oli täysillä mukana eikä antanut ohikulkijoiden häiritä.Saatiin yhdeltä nuorisojoukolta taputuksiakin:-)
Juoksuosuudessa se ei enää juurikaan pompi, mutta siinä kun juoksusta siirtyy hitaaseen kävelyyn, sillä meinaa aina ekat pari askelta keulia asento.Siihen mun kannattaisi varmaan keksiä joku "askellajisiirtymä"..koska oikeasti se seuraa sen verran intensiivisesti ja mun hidas on aikas hidas, niin melkein pakosti se ajautuu vähän eteen.Itse se aina korjaa sen, ja heti sen parin askeleen jälkeen, mutta olishan se kauniimpaa jos ois perfect.
Täyskäännös tuntuu nyt hyvältä,siinä on mulle löytynyt oikea vauhti vissiin..tarttis videoida että oikeasti näkee onko se yhtä ok kuin miltä se tuntuu.
Hieno Kuukkis, siinä se teki tottista suurella sydämellä, vaikka mulla ei ollut mitään muuta palkkaakaan mukana kuin mun lapaset, jotka se sai sitten "ryöstää".

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti