Kuura 14 viikkoisena

Kuura 14 viikkoisena
Talvihallan Blizzard (e.Valkohampaan Talvihalla,i.Faro von der Simmeringer Haide)

tiistai 29. maaliskuuta 2011

DSC 28.3

Tämä ei ollut hyvä päivä.Ei minulla eikä Qlla.
Huonot alta pois:
-Hyppy:Onnistui ryskäisemään hyppyesteeseen taas lahjakkaasti, ja kaatoi koko höskän.Eikä tietenkään halunnut sitten hypätä.Annoin melko pian periksi, eli laskin hyppyä yhden pykälän, olisko se sitten ollut 90 cm.Sentään hyppäsi sen, ja saatiin pariin kertaan menopaluuhyppynä.Yritti kuitenkin aina väliin kiertää takaisintulomatkalla.Kyllä jurppii..ei oli siis tämäkään niin hyvällä mallilla kuin luulin.
-Jäävät:hitaita, mutta teki oikean asennon joka kerran.Istumisessa ei onneksi valunut maahan mun edetessäni, vaikka en antanutkaan suullista kehua tai merkkiä, pieni valonpilkahdus.Seisossa valuu,oikeastaan aina.Ok, korjaukseksi kuurina vain loppuosaa jonkun aikaa.
-Nouto:tönää tassuilla edelleen kapulaa, lattiakin kyllä on liukas.Positiivista rauhallinen odottaminen ennen lupaa, mutta taasen ote on ollut rauhallisempikin.
Hyvin taas onnistui tällä kertaa:
+Seuraaminen, täyskäännökset ja muutkin käännökset.Ilmeisesti käytti myös peräpäätään vasurikäännöksessä edes jonkin verran.
+ilmoittautuminen.Ei ollut toistaa koiraa, mutta tuomarikättelyssä malttoi olla möykkäämättä ja istui paikoillaan nätisti.
+Lopussa tein myös sellaista kontaktiharjoitusta, että olin itse aivan passiivinen, ja Q sai hakeutua perusasentoon ja pitää kontaktia vaihtelevia aikoja ennen kuin vapautin.Kiva että se nykyään aika nopeasti tarjoaa perusasentoon tulemista jos mä olen ihan hiljaa.
+paikkamakuu! Olihan se aika lyhyt vieläkin, n pari minuuttia, mutta Killi hyppi estettä siinä suht nenän edessä, eikä Q edes noussut, Jee! Se oli päivän paras,ja palkaksi sai mun päivällisbroilerin jämät, ettei aina olis kissanruokaa.
Nyt mulla on siin taas hyppyangsti, ja pari muutakin jurpituksen aihetta:-(
Onneksi mulla on viiniä jäljellä,taidanpa etsiytyä sen kanssa sohvalle..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti