Kuura 14 viikkoisena

Kuura 14 viikkoisena
Talvihallan Blizzard (e.Valkohampaan Talvihalla,i.Faro von der Simmeringer Haide)

sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Hakuilua 27.3

Jep, kotiin on palattu, ja treeneihinkin taas ehditty.
Häkkisen konepajan piha-alueella:
4 ukkoa.
-Aloitus oikeaan reunaan, maalimies ison roskiksen takana.Haukkuilmaisua kunnes olen saapunut paikalle ja naksautan merkatakseni.Tämä kaikin puolin hyvin!Myös kuljetus hallinassa takaisin kuvitteelliselle keskilinjalle melko ok.
-kakkonen vasemmalle, ensin tasaista plaanaa parkkiksella, nousu yli lumipenkan ja siellä ilmaisua kunnes olen jo lähellä.Ei ollut suora ei! Eli oli jo alussa lähdössä reilusti vinoon, mun karjumisilla ei juuri vaikutusta, Q laittoi vaan korvat luimuun, ja jatkoi siksakkaamista.Ok, hyvää oli kaiketi,että halu löytää maalimies on korkealla, ja ei luovuta jos kerran nokkaan on saanut hajun.Ilmaisu myös hyvä.Mutta se ohjattavuus:-( Muiden koirat kyllä tässä onnistuivat tekemään ihan kauniin ja suoran piston,eli ihan oli meidän oma ongelma..Kuljetus kuitenkin taas hyvä, nyt irrotin jopa henkisestä turvaköydestä, eli hihna oli mun kaulassa. Olen ylpeä itsestäni,se hihna kun on mulle niin kultaakin kalliimpi;-)
-kolmonen oli piilotettu keskellä parkkialuetta olevien rautaputkirivistöjen keskelle.Jaana antoi järkevän neuvon ettei maalimiestä Qlle tarvi laittaa sinne perimmäisen rivin taakse, kun Qlla ei oo irtoamisongelmia.Niin se kyllä sitten taas lankesikin aluksi omaan nokkeluuteensa ja kauas ja kovaa irtoaviin tassuihinsa, ja uppos jonnekin 80 metriin, kunnes paluumatkalla nokkaan tulvi haju.Hyvä kuitenkin ettei se nokka vauhdin hurmassa mennyt kiinni. Ilmaisu lyhyt.
-Nelonen taas vasemmalle ja ison lumikasan takana. Nyt itseänikin otti päähän kun leiposin ja leiposin sitä lähetystä.Mutta kun! Kun Qsta näki, että suunta on ihan hukassa.Kun vihdoin näytti siltä että suuntima olis sinnpäin kuin pitäisi,niin eikö se kumminkin taittanut turhan oikealle.Kumma kyllä, tällä kertaa se tuli mun rääkäsystäni takaisin uuteen lähetykseen.Nyt rintamasuunta oli kohtuullisen suora, ja täälläkin vaadittiin vain lyhyt ilmaisu.
Joten paljastettakoon se tässä; olin jossain kohtaa salaa hurjan tyytyväinen kun mun mielestä Qn pistot oli valtavan hienoja ja suoria.No ylpeys käy lamkeemuksen edellä! Joko olen silloin ollut harhainen eikä se olekaan osannut edetä suoraan, tai sitten mökkikyläpistotukset tms ovat aikaansaaneet taas yhden ongelman.Huoh..
Kiva treeni joka tapauksessa, ja Q oli oikein tyytyväinen kun sai tehdäkin taas jo jotain.
Loppuun vielä treenattiin ilmoittautumisia ja henkilöryhmää:ja kyllä niissäkin vielä paljon tekemistä on.Okay, nyt se ei enää niinkään kuikuile sitä toista koiraa siinä kuljetuksessa tuomarin eteen.Ongelma on lähinnä siinä kun sen pitäisi istua ja odottaa mun kätellessä tuomaria.Siihen se tarjoaa haukkumista tai hyppykieppumista:-)
Henkilöryhmä kyllä meni ok.
Joten pitää muistaa treenata paljon paljon ilmoittautumisia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti