Kuura 14 viikkoisena

Kuura 14 viikkoisena
Talvihallan Blizzard (e.Valkohampaan Talvihalla,i.Faro von der Simmeringer Haide)

torstai 12. huhtikuuta 2012

Jes! Jes! Jess! Vihdoinkin jälkimetsässä !

Se oli sitte kevään eka jälki!
Ja se meni hyvin! Melko tuulista oli ainakin tiellä ja metsässäkin ainakin rinteillä huomasi että vähän puhalsi.
Jana oli n 15 metrissä . Se janasuoritus ei kyllä mennyt ihan nappiin.. Q painoi jonkin verran yli. Kutsuin takaisin ja sitten se nappasi takajäljen. Eli aika nounou ;-( Sen verran sentään oon itse jopa jotain jo oppinut, eli maltillisesti muistin kutsua sen taas takaisin, jolloin vihdoin pääsi jälkeen kiinni.
Alun janasekoilun jälkeen Q jäljesti oikein kivasti. Sillä oli hyvä motivaatio ja viisi keppiä sai ylös. Nelonen tai viitonen jäi sinne yhteen rinteeseen. Siinä Q palasi tarkistamaankin eli joku reaktio keppiin oli. En kuitenkaan puhunut mitään, kun en kerran tiennyt varmaksi pitäiskö siellä olla, enkä muutenkaan nyt halua sortua mihinkään auttamiseen.
Palkkana kepeistä mulla oli taas tauon jälkeen niitä Pedigree pusseja. Ja oon kyllä sitä mieltä , että Q syttyy siitä selkeästi paremmin kun saa 'nussuttaa' ja piukottaa sitä ruokaa siitä kapoisesta pussinsuusta. Kuin että olis purkissa helposti saatavilla.Nyt se ihan puhinalla ja lähes apinan raivolla kiskoi sitä safkaa. Mun ei-niin-ahne koirani <3
Ja kuulemma mun pitäisi kehua Quukkista kepeillä vähän vuolaammain:-). Oon ollut vähän turhan hillitty ja cool ..
Q oli oikein pätevä pikku jäljestäjä tänään !
Niin kuin Quro ja Cherikin , oikkeen onnistuneet oli treenit kaikilla kolmella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti