Kuura 14 viikkoisena

Kuura 14 viikkoisena
Talvihallan Blizzard (e.Valkohampaan Talvihalla,i.Faro von der Simmeringer Haide)

tiistai 2. helmikuuta 2010

Tokotörttöilyt ma 1.2

No niin taaspa tuli todistettua, että väsyneenä ja stressaanutuneena EI SAA treenata, ainakaan minä!
Alku ok:
Päätin nyt kerrankin tehdä eri järjestyksessä. Ihan alussa kun jo olimme tulossa treenaamaan mutta Reetu-tollerilla oli vielä himppusen kesken, otin nopeita maahanmenoja. Ja olinkin niihin tosi tyytyväinen, oikein ihmettelin miten se nyt noin nopsia tarjosi.Vaikka kotona oon nyt niitä ottanutkin ,niin usein oon kuitenkin antanut pienen käsiavun, mutta nyt kun tein ilman ,niin se osasi silti, ja vieläpä häiriöstä huolimatta.
Sitten luoksetulo, jälleen avustaja sai luvan pitää kiinni, ja nyt sitten siis ehdottomasti halusin ottaa ihan ilman taakseheittoa, Q kun on mun mielestä ihan kaavoittunut siihen , että "ekalla se kummiskin heittää sen lelun taakse". Tämäkin sujui vielä tosi hyvin ,eli vauhti oli tapansa mukaan hirvittävä, ja tekee mieli sulkea silmänsä kun se lähestyy ,niin kyllä se himmasi itsensä viime hetkellä ja tuli tiiviisti ,suoraan ja törmäämättä.
Heti perään myös noudon palautus, ja sekin oli tosi tosi hyvä!
Lopuksi aattelin ottaa seuraamista, kun yleensä sillä aloitan.
Ja sitten meni päreet , ensin Qlta ja sitten minulta! Q ei yhtään keskittynyt tai halunnut muuta kuin rynniä muiden luo.Vihdoin pikkupätkä onnistui, ja palkkasin sen lelulla, niin kun mulla tyhmällä oli vaan se lyhyempi liina, niin enhän mä ehtinyt kalastaa sitä kiinni. Ja sitten ..äh , en ees jaksa nyt muistella..mutta mutta..
Q meni autoon funtsimaan, ja minä nurkkaan häpeämään.
Toka kiekalla , ensin päätin antaa mennä vuoromme ohi, mutta sitten ajattelin, että olisi kiva kuitenkin saada fiilareita paremmaksi. Joten Q sai juosta ruutuun, jossa sillä oli kissanruokapurkki. Tarppeksi helppo homma , ja kivaa että onnistui.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti