Kuura 14 viikkoisena

Kuura 14 viikkoisena
Talvihallan Blizzard (e.Valkohampaan Talvihalla,i.Faro von der Simmeringer Haide)

tiistai 30. lokakuuta 2012

Hallikausi alkoi

Jo muutamana maanantaina olemme treenanneet sisällä. Halli ei ole kauhean iso, mulla kestää aina hetken, ennen kuin osaan suunnitella mitään kovin järkevää treeniä:-) Eilen harjoiteltiin jääviä juoksusta , ja tahmeaahan se on. Toki hyvä, että se kyllä reagoi käskyyn myös juoksusta , mutta napakkuutta tarvitaan rutkasti lisää.Eilen olin vielä harvinaisen huonolla tuulellakin, Q ressu sai osansa .. Tunnelma uhkasi keittyä, mutta onneksi Q on tuollainen kuin on, eli se ei sentään jää hautomaan niitä. Toisaalta tietysti noloa , että mun käteeni sopii parhaiten koira, joka ei ota painetta ohjaajasta, onhan se selvä indikaatio mun ailahtelevasta koulutustyylistä :-(. Joka tapauksessa loistavaa , että Q on tuollainen rakas luupää ,tuskinpa se otti siis nokkiinsa mun pinnan kiristymisistä. Ensi kerraksi pitää kuitenkin olla mulla selkeämpi kriteeri mistä palkitaan. Myös käsiapu kannattaa muistaa, ja siihen yhdistää eripituisia viiveitä ennen palkan lentämistä. Lisäksi treenailtiin henkilöryhmää, ja paikkamakuuta. Ensi kerralla paikkamakuussa yritän muistaa jättää sen sinne hallin takaosaan, niin saan poistuttua näkösuojaan vähän loogisempaan suuntaan. Tänään päästiin Tanjan käsittelyyn. Superkiitos Elinalle, joka luovutti oman koiransa ajan meille. Qlta löytyi SI nivelestä lukko ja myös rakko oli jumissa. On siis luultavaa, että siellä hakukokeessa se on juossut ja kompuroinut esimerkiksi johonkin kuoppaan ja samalla niksauttanut selkänsä. Lisäksi rintaranka oli juntturassa ja samaten kyynärät. Mutta Tanja sai jumit nyt auki ja Q varmaan tuosta vetreytyy ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti