Kuura 14 viikkoisena

Kuura 14 viikkoisena
Talvihallan Blizzard (e.Valkohampaan Talvihalla,i.Faro von der Simmeringer Haide)

maanantai 8. huhtikuuta 2013

Hurmiota ja haparointia

Kuitataan ensin se hurmio-osuus:-) Sunnuntaina kentällä ilmaisuja: ensimmäisellä 65 haukkua, kakkosella 55 ja kolmannella riitti aloitus eli4-5. Ja Q haukkui kyllä hienosti, rytmi ja asenne oli sitä mitä pitää. Ykkösen 49.llä se veti henkeä, mutta ei ryhtynyt kimittämään vaan jatkoi paukutusta edelleen samalla rytmillä. Seuraavalla kerralla eka pitkä, toka lyhyt, kolmas pitkä ja neljäs lyhyt. Sitten se haparointi:-( Mä olin itse ihan nahjusmaisella energialla liikenteessä, joten tottis oli aika sutta ja sekundaa. Q taas näennäisseurasi enkä sitten puuttunut! Olisi pitänyt, en vaan saanut aikaiseksi. Ekalla suoralla se selvästi koomasi eteenmenoa ja yritti tähyillä palloa. Täyskäännöksen käännyin oikeaan (!) ja L sakaran menin epähuomiossa oikeaan. Kertonee jotain mun omasta kooma-asteesta:-) Okei, mä oon laihiksella; mun aivoraukat ei saa energiaa:-D. Mutta toisaalta mulla muistaakseni on aina näin keväällä periodi, jolloin en saa mitään tehoja itsestäni irti... No ensi kerralla, jos olen yhtä vetämätön, niin täytyyy jättää tottis väliin! Jäävissä istu oli ilmeisesti ihan nopea, maahanmenon uusin kun kyynärät ei menneetalas asti. Liikkeestä seisoissa ei valunut, jotain positiivista. Ja eteenmeno oli hyvä! Mutta Q söi eteenmenopallon narun:-( Parsakuuri siis odotti kotona.

2 kommenttia:

  1. Pitkästä aikaa "pääsin" perehtymään teidän blogiin! Voi miten ihana näitä on lukea :-) Miten sä oot treenannut tuota Qn istumista? Kun Urmolla se on normaalistikin aika hidas siihen nähden mihin se pystyisi, mutta nyt se on tooooosi hidas. Jumit sun muut on hoidettu veks eli sen kyllä pitäisi kyetä. En vaan keksi miten nopeuttaa sitä :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä auttoi istumiseen se, että siinä liikkeessä vaihdoin palkan namiin. Jos palkkana lelu, se jää valmiiksi kiinni siihen saalismoodiin, jolloin sekä istu että maahan on hidas.
      Maahanmenossa meilläkin riittää vielä hiomista, se on liian hidas,ja se jäkittää niitä pahuksen kyynärpäitään:-( Q siis ryhtyy suorittamaan liikettä ilman viivettä, ja tekniikkakin on nykyään oikeantapainen hissi, mutta liian usein tosiaan tekee sitte kuitenkin kahdessa vaiheessa ( eli etu- ja takaosa yhtä aikaa, melkein maahan asti, mutta sitten niitä viimeistä kahta senttiä saa odottaa!)
      Olen kenties liikaa ottanut tätäkin lelulla, eli namitus saattaa olla ratkaisu ?
      On tää vaikeaa:-D

      Poista