Kuura 14 viikkoisena

Kuura 14 viikkoisena
Talvihallan Blizzard (e.Valkohampaan Talvihalla,i.Faro von der Simmeringer Haide)

sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

Romuna

Onneksi romuna olen tällä kertaa vain minä, eikä koira:-) Aivan putkeen ei mennyt mökillä mun ja äidin laiturinlasku..äidillä on ranne murtunut kahdesta kohtaa ja mun oikeassa jalassa, pohjassa ja ulkosyrjässä,kaamea palkeenkieli. No ei meitä ainakaan yrityksen puutteesta voi moittia:-) Kumman kipeää jaksaa tehdä silti yksi vaivainen haavakin. Sain suht urakalla purra hammasta illan hakutreeneissä , vaikken ees joutunut liikkumaan kovin paljoa .. Qlle neljä piiloa, haukutusta 7n kertotaululla ( 14-7-21-7) ja risteily yliheittoina . Ilmaisu oli tänään sitä mitä pitikin , tuo kaikenkaikkiaan hyvin random määrä, mitä koiran on vaikea osata itse 'laskea' on tuntunut hyvältä sysyeemiltä.Niin että kiitos Stina;-) Ykkönen ja kakkonen sujui muutenkin hyvin , mutta kolmospiston jouduin uusimaan . Siinä se oli ajautunut jo edemmäs eli teki vahinkotyhjän. Sen jälkeen Q olisi ehdottomasti tahtonut mennä toiselle puolelle, mistä sai selvästi hajunkin. Tahtojen taistoa käytiin hetki, kunnes Q taipui:-) ja ukot nostettiin 'oikeassa järjestyksessä' .

3 kommenttia:

  1. Sylin täydeltä onnea vielä tännekin! Olen susta niin ylpeä, Nina! Kiitos! <3

    VastaaPoista
  2. Enkä ymmärrä, miks tää kommentti tänne pomppas! :O

    VastaaPoista
  3. Ei se mitään, kyllä ne saa mihin vaan pompahtaa, itse ajatus on tärkein:-)

    VastaaPoista