Kuura 14 viikkoisena

Kuura 14 viikkoisena
Talvihallan Blizzard (e.Valkohampaan Talvihalla,i.Faro von der Simmeringer Haide)

sunnuntai 19. joulukuuta 2010

Ja paikkamakuuta..

Mulla ei ole näköjään yhtään mielikuvitusta, aina vaan treenataan paikkamakuuta tai jääviä..ei kovin fiksua multa,tämäkään..
Joka tapauksessa, vasta nyt hoksasin treenata sitä, mitä olis pitänyt treenata jo lähes pikkupentuvaiheessa..eli Q sai luvan olla paikkamakuussa ja sitten heittelin ja vierittelin palloja sen ihan kuonon vierestä sivuttain , ja myös pallo Qsta poispäin ja matkan päästä Qta kohti.
Kaksi kertaa se meni lankaan ja lähti, mutta kun kevyesti rähjäsin sille "Ei noin" (okay en ehkä aivan noin kauniisti, tunnustan) niin lopuissa kyllä pysyi hyvin.Ja tietysti kehuin ja kävin palkkaamassa nannalla sekä aina lopuksi vapautin ja mentiin lelulle yhdessä.
Jospa asia muhisi nyt Qn mielen syövereissä, että jahas sieltä ei saa hipsiä missään vaiheessa ennen vapautusta.
Tämä nyt oli vasta kotipihatreeniä, eli kentällä tuskin sujuisi yhtä hyvin, mutta pikkuhiljaa..
Ja sitten niitä vauhdista jääviä,tänään ne oli taas aika skarppeja, erityisesti seisomaan jäämiset se pyssäs kuin seinään.
Kotona eteisessä 2-kiloisen kapulan kanssa luovutusta, ekalla jäi mun makuuni vähän turhan kauas,eli tässä on nyt joku juttu..Toka ja kolmas just niin kuin tykkään.
Ja metallikapulan kanssa sama pariin kertaan.En ole ottanut sillä miesmuistiin, joten ekalla se pudotti sen vähän mua ennen.Otti itsenäisesti sen ja toi, mutta en palkannut.Toka oikein hieno ja tietysti palkaksi pallo.
Ja jossain välissä heitin kapulan, ja odotutin hetken Q siinä vieressä, mutta palkkasinkin siitä suoraan pallolla, kun ei kerran varastanut.
Ja aion tehdä ryhtiliikkeen joulun jälkeen! Ryhdyin oikein pohtimaan miksi en saa aikaiseksi edetä treeneissä, ja junnaan vaan samoissa.Olen kumminkin tiedostanut ongelman jo ajat sitten, mutta en vaan ole saanut tehtyä asialle mitään.Ja sitten keksin syntipukin! Se pahuksen telkkari!
Eli kun meillä ei ollut sitä töllötintä, mulla oli enemmän enrgiaa ja aikaa, ja nyt olen heittäytynyt taas ihan passiiviseksi ja lötköksi.
Täytyy siis karsia rankalla kädellä töllöttimen katsomista, mulla on ehdottomasti parempaakin tekemistä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti